Thursday, August 25, 2011

hati cantum-cantum


hati macam kaca, bila jatuh then pecah mane boleh cantum lagi dah
macam tu jugak la hati aku
pernah pecah n hancur terus..mcam situasi gambar atas tu la...
kecewa kan..
bila da hancur cam tu ape pon da x guna..semua serba tak kena...
benci la aku kat kau!
tapi dalam benci ada rindu...lama jugak nak hilangkan perasaan ni..
da penat aku mengharap, da penat aku menangis dan aku da penat bagi peluang..
kesian kat hati aku...
tapi sekarang x lagi..dia dtg saat aku perlukan seseorang..
aku pikir hati yg belah dua x boleh cantum jadi satu balek,
siapa cakap?
sekarang serpih2 hati aku da cantum, parut pon da makin pudar
bukan sbb guna bio oil hehe
tp sbb ''dia''...
thanks awk sbb sentiasa ada dengan saya..

pa pe pon im HAPPY right now..
seriously..
heart you ''enHati''


nukilanHATI_MysaraAmir

5 comments:

  1. haha.. ini entri jiwang nie...
    hati? hurm... haha... kalau dah bercinta mesti ada kaitan dengan hatikan? boleh plak hati pecah2... pastu cantum balik... hehee

    ReplyDelete
  2. haha dats u im askin
    sape ckp hati x boleh cntum?
    boleh je..:)

    ReplyDelete