Saturday, August 27, 2011

terima kasih

assalamualaikum wbt semua 
mulakan hari dengan sengehan hikhikhik 
pejam celik, makan tido..tup tup da 27 ramadhan..
dah nak berakhir pun ramadhan kan..sedih pun ada sbb tak puas lagi
menikmati nikmatnya puasa...
hampir sebulan bpuasa so dah nak raya pulak..
terober excited la pulak kan sebab dapat bkumpul sedara mara, adik beradik n kawan2..
time 2 la nak bmaaf-maafan..ye la x de manusia yg perfect pon dlm dunia ni
semua ada buat salah, cume kite perasan atau x je...
mane yg hati kering 2 asik wat org panas je
time raya la bulan yg paling baik nak mintak maaf hehe
aku pon ape kurangnye hehe dgn mulut yg agak terus je ni
aku tau ramai yg terasa hehe...x pe2, tunggu raya la aku mintak maaf..
ekh boleh plak cam e2 kan..
actually bmaaf-maafan ni x perlu la nak tunggu raya
hari2 biasa pon boleh ape..yg penting hati 2 kne la ikhlas...
ni tak, lepas mtk maaf buat lagi ehhe...
kalau aku pon memang TAK la..
btw semua ni kuasa tuhan kan..
kalau bukan sebab die, kite x kan rasa nikmat puasa dan raya
termasuk la nikmat dunia yg sementara ni..semua ni kite pinjam je...
nanti tibe masa kite kene pulangkan jugak..
so kite kene la berterima kasih pada yang Esa.tanpa dia kite bukan sape2
n tanpa Dia kite x rasa sume ni..

so..
berterima kasih la padaYang Esa :)

then pada sape2 yg balek kampong jaoh sampai bbatu-batu
sampai 6-7jam tu, hati-hati n ingt la org yg tsayang..
yang x sayang pon wat-wat la ingat hehe
nak raya kot weyh..
kat bebudak yg suke main mercun n lempar kat depan umah aku

''aku geram la ngan korang ni, aku cepuk sorang-sorang baru tau..aku marah ni, malam raya mai umah aku mtk maap...kalau tak jgn harap dapat wet raya''

esok aku da balek kampung..
wo0huu best kot..opah atok, dok diam-diam..sediakan wet raya sebalang
cucu atok ni nak balek hehe
doakan cucu atok opah ni selamat pergi dan selamat balik..:)

so selamat hari merdeka raya..
nah kad raya dari aku..ape?
nak wet raya..haha gelak bosa den...mai umah dulu n tolong aku basuh pinggan baru dapat wet raya..
da tua bangka mintak wet raya, malu la woii haha
(padahal dlm hati jeles org lain dpt wet raya)


Selamat Hari Raya AidilFitri
Maaf Zahir Batin

ikhlas dari: 
Mysara Amir

No comments:

Post a Comment